معرفی واحد

مرکزبهداشت یکی ازواحدهای تحت سرپرستی معاونت بهداشتی و رئیس مرکزبهداشت شهرستان میباشد که ایجادهماهنگی بین  مراکز بهداشتی درمانی شهری وروستای وخانه های بهداشت  ، واحدهای ستادی  وانتقال خواسته ها و نیازهای واقعی کارکنان به ریاست مرکزبهداشت و ریاست شبکه وتلاش درجهت رفع مشکل آنان را برعهده دارد  . وهمچنین تهیه امکانات وتجهیزات مورد نیاز واحدها ازطریق عقد قرارداد با شرکت های پیمانکاری و تاسیساتی و خدماتی  و نگهداری امکانات و ابنیه محل خدمت جهت ارائه بهترین خدمت با حداقل هزینه و امکانات به مردم.  لذا هدایت و کنترل کارکنان تحت سرپرستی به نحوی که ایجاد زمینه تلاش و همکاری متقابل بین مدیریت با کارکنان و سایرکارکنان با یکدیگر و شرکت فعال درجلسات اداری محل خدمت و توانایی لازم درپاسخگوی و دفاع از وظایف و برنامه‌های دستگاه در مقابل مسئولین محلی محقق گردد و همچنین هماهنگی بین آنان  با سیاست های بهداشتی و بموقع ا زطرف مقام مافوق و ابلاغ به مجموعه تحت سرپرستی ازدیگر وظایف این واحد می باشد.

واحدامورعمومی مرکز بهداشت دارای چندین زیرمجموعه است:  ازجمله واحد کارگزینی و واحد حسابداری و واحد خدمات وکارپردازی و انبارداری و تاسیسات و نقلیه می باشد که با توجه به بحث خصوصی سازی که  هم اکنون انجام امور نقلیه و تاسیسات توسط شرکت های پیمانکاری وآژانس های سطح شهر واگذار شده و درحال ارائه خدمت می باشند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شرح وظایف

۱-  نظارت بر امورات مربوط به نقلیه و استفاده صحیح از وسائط نقلیه موجود در واحد امور نقلیه

۲- نظارت بر استفاده صحیح از تجهیزات  وامکانات موجود و رفع معایب آنان

۳- نظارت و رسیدگی در پوشیدن البسه مناسب و متحدالشکل کارکنان خدماتی

۴- ارائه ارتقا و اصلاح فرایندها، روش‌ها، برنامه ها و خط مشی های اجرایی در امور عمومی ستاد واحدهای تابعه و ارتقای کیفیت خدمات

۵- برنامه ریزی جهت هماهنگی بین اداره امور عمومی ستاد وواحدهای تابعه

۶- بازدید از مراکز تابعه و تبادل اطلاعات با روسای امور عمومی در مورد واحدهای زیر مجموعه شامل انبار، تدارکات، نقلیه و خدمات و ارائه گزارش به مسئولین

۷- تامین فضا و تدارکات تجهیزات، امکانات ، وسایل اداری و ارتباطی مورد نیاز جهت ارائه خدمات

۸- رضایت سنجی از مراجعین حوزه معاونت و زمان سنجی ارائه خدمات

۹- بررسی و تایید قبض های تلفن، آب، برق و گاز واحدهای ستادی و پردیس دانشگاه

۱۰- نظارت بر سرویس ایاب و ذهاب کارکنان و واحدهای تابعه

۱۱- مدیریت توزیع نیروهای خدمات عمومی مازاد بین واحدهای متقاضی

۱۲- مدیریت بر انجام امور تشریفات، ایاب و ذهاب، پذیرایی و محل تشکیل جلسات با هماهنگی مدیریت روابط عمومی و مدیریت امور رفاهی دانشگاه جهت میهمانان

۱۳- نظارت بر نقل و انتقال وسایل و تجهیزات اداری و اموال منقول و غیرمنقول واحدهای ستادی

۱۴- نظارت بر بازسازی و تعمیرات امور ساختمانی و عمرانی و محوطه‌سازی ستاد مرکزی

۱۵- برنامه ریزی و ارائه طرح های مربوط به کنترل و کاهش هزینه ها

۱۶-پیگیری امورات مربوط به ساماندهی و جمع آوری اطلاعات کلیه نیروهای شرکتی

۱۷- انجام سایر امور محوله طبق دستور مقام مافوق حسب ضوابط و مقررات در حیطه وظایف محوله