شرح وظایف

  1. ارائه خدمات عمومی و پشتیبانی اداری و رفاهی به پرسنل دفتر مرکزی با هماهنگی واحدهای تخصصی مربوطه
  2. کنترل و ثبت ورود و خروج و تهیه آمار و اطلاعات کارکرد پرسنل و ارائه به امور مالی جهت محاسبه و پرداخت حقوق و دستمزد
  3. پیگیری و هماهنگی امور رفاهی پرسنل دفتر مرکزی در چارچوب ضوابط مربوطه
  4. مدیریت امور نظافت، آبدارخانه، پذیرایی، رستوران، نقلیه و ایاب و ذهاب کارکنان دفتر مرکزی
  5. مدیریت امور انتظامات و نگهبانی از ساختمانها و اموال دفتر مرکزی جهاد
  6. هماهنگی درخصوص واگذاری امور پشتیبانی و خدمات عمومی به پیمانکاران خارج از مجموعه در صورت صرفه اقتصادی
  7. کنترل و نظارت بر عملکرد پیمانکاران متولی امور پشتیبانی و خدمات عمومی در حوزه ستاد
  8. همکاری و هماهنگی در ارایه خدمات رفاهی و تسهیلات و کمک‌های نقدی و غیرنقدی کارکنان دفتر مرکزی
  9. پیگیری و هماهنگی انجام امور مربوط به خدمات بهداشت، درمان و امور بیمه کارکنان دفتر مرکزی
  10. همکاری در امرنقل و انتقال وسایل و لوازم و جمع آوری اثاثیه اسقاط و غیرقابل استفاده و تحویل آن به انبار
  11. اداره امور مربوط به آبدارخانه و پذیرایی با کیفیت مناسب به کارکنان براساس برنامه
  12. مدیریت امور مربوط به تعمیر و نگهداری و بازدید های ادواری ساختمانها و تاسیسات دفتر مرکزی با هماهنگی واحد های متقاضی
  13. مراقبت و بهره برداری از شبکه های برق، آب، گاز و تلفن ساختمانهای تابعه دفتر مرکزی
  14. تامین و استقرار وسایل ایمنی عمومی از قبیل کپسول‌های اتفاء حریق در کلیه واحدهای دفتر مرکزی
  15. انجام امور پذیرایی میهمانان داخلی و خارجی و تهیه و تدارک محل جلسات، ایاب و ذهاب و امثالهم با هماهنگی اداره مراسم و تشریفات
  16. پیگیری تامین منابع ارزی مورد نیاز جهاددانشگاهی جهت خرید تجهیزات و ملزومات خارجی در شبکه جهاددانشگاهی
  17. پیگیری تخصیص ارز جهت خریدهای خارجی با نظر مسئولین ذیربط
  18. مدیریت امور خریدهای خارجی از مرحله تخصیص ارز تا ترخیص کالا و تحویل به متقاضی
  19. هماهنگی در خرید و تدارک اقلام ، ملزومات و تجهیزات مورد نیاز دفترمرکزی
  20. انجام امور مرتبط با سفرهای داخلی و خارجی مسئولین و مدیران جهاددانشگاهی از جمله تهیه بلیط، ویزا، پاسپورت، اقامت و امثالهم با هماهنگی اداره مراسم و تشریفات
  21. انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق